MEDIA & PUBLICITATE
Netflix atrage peste 10 milioane de abonați noi, dar scade pe piața bursieră Gigantul de streaming Netflix a atras 10,1 milioane de noi abonați în al doilea trimestru, dar cota sa a scăzut cu mai mult de 10% joi pe Wall Street, deoarece prețul per acțiune este mai mic decât se așteptau analiștii, potrivit AFP.
A murit realizatorul de radio și tv Gheorghe Verman, cunoscut pentru emisiunea "Iarba verde de acasă" de la Radioul public Cunoscutul realizator de radio și televiziune Gheorghe Verman a murit joi, la vârsta de 78 de ani, anunță Radio România Actualități. El este cunoscut pentru emisiunea "Iarba verde de acasă" de la Radioul Public.
Pro TV, într-un mesaj public: „Câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19” Pro TV admite într-un mesaj public că există cazuri de infectare cu Covid-19 printre angajați. „În cursul acestei săptămâni, câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19. Colegii noștri urmează cu strictețe recomandările autorităților și ale specialiștilor”, arată mesajul publicat pe protv.ro și citat de Pagina de media.
Mohammad Murad candidează la Primăria Constanța, familia Murad își cumpără un post de televiziune pe litoral Familia Murad intră (iar) pe piața de televiziune din România, preluând pachetul majoritar de acțiuni dintr-o televiziune de pe litoral, scrie Pagina de Media. CNA a aprobat miercuri modificarea de acționariat a postului regional Litoral TV. Recent, omul de afaceri Mohammad Murad a anunțat că va candida independent la Primăria Constanța.
Mircea Radu, consilierul Doinei Gradea, este noul director de comunicare al TVR Mircea Radu este noul director de comunicare al TVR. Prezentatorul TV va ocupa, din iulie, funcția de Șef Serviciu Comunicare, Relații Publice și Protocol, după cum au fost anunțați angajații instituției publice, potrivit paginademedia.ro.
9 milioane euro bani europeni pentru verificarea veridicității informațiilor și cercetătorilor Comisia a lansat marți o cerere de propuneri în valoare de 9 milioane EUR pentru a-și consolida sprijinul acordat verificatorilor veridicității informațiilor și cercetătorilor. Aceasta va extinde sfera de acțiune a Observatorului european al mass-mediei digitale prin instituirea unor centre naționale de verificare a informațiilor.Înțelegerea și combaterea dezinformării: UE alocă 2,5 milioane de euro pentru ”Observatorul European al mass-mediei digitale”
Media Fact Book: Cheltuielile de publicitate vor scădea cu 16,5% până la 401 milioane euro în 2020, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 În condiții normale economice și sanitare, cheltuielile de publicitate în media din România ar fi trebuit să crească în acest an până la 506 milioane de euro, însă din cauza crizei generate de pandemia COVID-19 aceste cheltuieli vor atinge doar 401 milioane euro în acest an, mai puțin cu 16,5% decât anul trecut, arată cele mai noi estimări ale agenției de media Initiative. Spre deosebire de anul trecut, chiar și digitalul va înregistra scăderi, arată raportul anual Media Fact Book.
​Boicotul împotriva Facebook ia amploare, dar fără nicio garanție de succes Aproape 200 de companii, printre care Coca-Cola, Levis și Starbucks, boicotează în acest moment Facebook în numele luptei împotriva urii pe rețelele sociale, dar această mișcare are puține șanse să schimbe în profunzime rețeaua socială, scrie AFP.
Cum au reacționat românii care au aflat de la TV că „nu există coronavirus”. Un document al Guvernului și o instrucțiune expresă a CNA Creșterea numărului de infectări cu noul coronavirus poate fi și o consecință a teoriilor conspirației și a informațiilor false despre COVID-19 promovate de televiziuni, dar și de politicieni, susține Grupul de Comunicare Strategică într-o scrisoare adresată Consiliului Național al Audiovizualului(CNA).
Index.hu, cel mai mare site de știri din Ungaria, afirmă că este în „pericol grav”, după ce un investitor apropiat de Viktor Orban a preluat jumătate din regia de publicitate Principalul site de știri din Ungaria a afirmat duminică seara că se confruntă cu un "pericol grav" din cauza unui proiect de restructurare care ar putea să-i limiteze capacitatea de a publica informații critice legate de premierul Viktor Orban, scrie AFP.
​INTERVIU Ciprian Cătunescu, alias Unguru' Bulan - cum să combați fake news-ul prin umor și animație / ”Deepfake-ul va fi noul război pe care trebuie să-l ducă presa” Ciprian Cătunescu, cunoscut drept Unguru' Bulan, este un stand-up comedian, om de radio și vlogger român. Este cunoscut mai ales ca fiind creatorul proiectului Unguru' Bulan, o serie de pastile umoristice legate de subiecte cotidiene.
Mihai Șora revine cu o postare pe Facebook după 3 luni de absență Filosoful Mihai Șora a revenit joi cu o postare pe Facebook după aproximativ 3 luni de absență, după ce Luiza Șora, soția sa, postase pe 24 martie un mesaj ambiguu pe Facebook - "Pozitivi, amândoi. Și doar Dumnezeu, în mare mila Sa" - fără alte explicații. Șora vorbește despre discursul generalului De Gaulle de la BBC din seara zilei de 18 iunie 1940. ”Bine v-am regăsit, dragi prieteni! Să ne întoarcem la lucrurile esențiale.”, încheie îndragitul filosof.
Membri ai CA au cerut plecarea Doinei Gradea din fruntea Televiziunii Naţionale / Cine o susține pe Gradea Membri ai Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune au cerut, în şedinţa de joi, retragerea Doinei Gradea din funcţia de preşedinte-director general al TVR, însă aceasta a refuzat, având susţinerea altor membri, informează Sindicatul Român al Jurnaliştilor MediaSind.
Google taie veniturile publicitare pentru ZeroHedge Google a anunțat marți că a exclus de pe platforma sa de publicitate site-ul specializat în finanțe ZeroHedge, din cauza abundenței comentariilor "periculoase și denigratoare" împotriva manifestanților pentru egalitatea de drepturi, scrie AFP.
SUA: Facebook interzice articolele postate de presa finanțată și controlată de stat Facebook urmează să interzică articolele postate de mass-media finanțată și controlată de stat pe platformele sale din SUA, pentru a proteja alegerile din SUA de interferențele străine, potrivit AFP.Londra refuză acreditarea RT și Sputnik la o conferință internațională privind libertatea presei: Rol activ în difuzarea de dezinformări
Jurnaliștii Ziare.com: Patronatul a vrut să schimbe politica editorială / Site-ul echipei care pleacă în masă, funcțional din 15 iunie - Pagina de Media Echipa de la Ziare.com care a demisionat în masă susține că principala cauză a celor 32 de persoane care părăsesc redacția ar fi "intenția patronatului de a schimba politica editorială" și de a "controla conținul", scrie Pagina de Media. Noul site realizat de echipa care pleacă de la Ziare.com ar urma să fie funcțional din 15 iunie.
Înțelegerea și combaterea dezinformării: UE alocă 2,5 milioane de euro pentru ”Observatorul European al mass-mediei digitale” Proiectul intitulat Observatorul European al mass-mediei digitale (EDMO), finanțat de UE cu 2,5 milioane de euro, și-a început activitatea luni. Proiectul va contribui la o mai bună înțelegere a actorilor relevanți, vectorilor, instrumentelor, metodelor, dinamicilor de diseminare, obiectivelor prioritare și impactului dezinformării asupra societății.
Pagina de media: Plecare în masă de la Ziare.com / Ramona Ursu va forma o nouă echipă Toată redacția condusă de Serinela Spătărelu, dar și departamentele de suport, de tehnic și de vânzări părăsesc Ziare.com, urmând ca jurnalista Ramona Ursu, de la Newsweek România, să preia atribuțiile de redactor-șef în următoarele zile și să formeze o nouă echipă, scrie Pagina de media.
În Rusia, spectrul gigantului petrolului Rosneft planează asupra presei independente / Igor Secin, comparat cu un asasin plătit Umbra gigantului public al petrolului Rosneft, condus de un prieten al lui Vladimir Putin, planează asupra mai multor mass media rusești care au reușit să-și păstreze independența în ciuda presiunii imense exercitate de stat asupra presei în ultimii 20 de ani, scrie AFP.
Snapchat în România: Firmele româneşti se pot promova pe aplicaţia de mesagerie printr-o nouă reţea de publicitate Una dintre cele mai mari reţele de publicitate din Europa Centrală şi de Est a devenit reprezentantul oficial al vânzărilor de publicitate Snapchat în România şi în alte 14 țări. Pe lângă formatele standard pe care platforma le oferă (Snap Ads, Commercial Ads) advertiserii pot oferi experiențe interactive utilizatorilor cu ajutorul formatelor de publicitate specifice Snapchat - Lentile, Filtre, Story Ads.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...


Startup Cafe
Euractiv
Contributors
WebPR
Bloguri HotNews
citeste mai multe www.hotnews.ro/bloguri



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by