MEDIA & PUBLICITATE
webPR Platforma digitală auditată care are toate datele să schimbe piața de advertising din România ​Datele furnizate de catre Orange permite platformei de publicitate YOOH să obțină din miliarde de date prelucrate de algoritmi de inteligență artificială, cea mai bună targetare a audienței de pe piața locală de publicitate
[P] Mediabuy.ro, platformă online de servicii media integrate, accesibile indiferent de buget
Înțelegerea conceptului de strategie media și a importanței acesteia pentru promovarea companiilor, brandurilor, chiar și a persoanelor, către publicul larg, este esențială pentru orice client care intenționează să-și crească afacerea cu ajutorul campaniilor de comunicare. Procesul de media buying nu este atât de simplu, are multe secrete, însă echipa Mediabuy.ro este pregătită să-și împărtășească toate cunoștințele cu clienții mari sau mici, indiferent de buget, pentru a atinge obiectivele dorite.
Derapaj România TV: Atac la jurnaliștii g4media.ro care sunt numiți „banda de inamici ai României” și „sabotori ai obiectivului strategic nr. 1 al țării” România TV publică pe site-ul său un text agresiv la adresa jurnaliștilor g4media.ro, care au scris despre problemele României în contextul procesului de aderare la Schengen.
Un comentator sportiv TVR, scos în ultimul moment din delegația pentru CM 2022 din Qatar. O comisie disciplinară face o anchetă Marian Olaianos nu mai merge la Mondialul din Qatar, ca urmare a anchetei disciplinare în care e cercetat că si-ar fi bruscat o colegăm scrie paginademedia.ro
Primarul de sector de care n-a auzit nimeni la radio și TV. La polul opus, cea mai mare mediatizare a avut-o Clotilde Armand Bucureștiul are un primar de sector care este aproape invizibil. Cel puțin în ultima perioadă cânnd numele său nu a fost menționat la radio și TV.
Rusu+Borțun a recâștigat contul Superbet România În urma unui pitch global și local desfășurat în prima jumătate a anului 2022, agenția Rusu+Borțun a recâștigat contul local Superbet, potrivit unui comunicat al agenției de publicitate.
Bugetul pentru participarea României la Eurovision 2023, aprobat. La Selecţia Naţională doar publicul va vota melodia care va reprezenta România Consiliului de Administraţie (CA) al SRTv a aprobat, în şedinţa de marţi, bugetul pentru participarea României la Eurovision 2023. Membrii Consiliului au votat în unanimitate pentru alocarea resurselor necesare organizării Selecţiei Naţionale, pregătirii show-ului României pentru concursul internaţional şi deplasării echipei în Marea Britanie.
Cum rezistă industria ucraineană de televiziune: emisiuni și producții noi / Desprinderea de Rusia Emancipându-se de fostul său partener rus în favoarea Europei, televiziunea ucraineană continuă să facă filme în ciuda bombelor, insistă reprezentanții săi, în căutare de sprijin la Mipcom de la Cannes, potrivit AFP.
Două țări se retrag de la Eurovision 2023. Motivele care au fost invocate Lista țărilor care vor participa la Eurovision 2023 ar putea fi mai mică decât cea de la ultima ediție a competiției.
Compania Națională de Investiții vrea să se promoveze pe TV, media online, Facebook și LinkedIn. Câți bani a alocat Compania Națională de Investiții (CNI) vrea să cumpere servicii de promovare pe TV, media online și social media cu privire la activitatea instituției, ca structură de implementare pentru anumite obiective de investiţii din cadrul PNRR, potrivit unui anunț de licitație publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
webPR Noua divizie Mercury 360, dezvoltă “branduri de bine” prin campanii de sustenabilitate integrate într-un parteneriat strategic cu Brain 4 Strategy De azi, 29 Septembrie, agenția Mercury 360 are o nouă divizie dedicată proiectelor de sustenabilitate. Mantia este locul unde binele își găsește vocea. Activitatea acestei noi divizii se concentrează pe crearea de strategii și campanii cu impact social și de mediu, proiecte realizate pentru oameni, branduri și mai ales pentru binele social.
Bani mulți de publicitate: Cui va plăti Hidroelectrica peste 1,5 milioane de euro pentru a atrage clienți cu reclame la TV, radio și online Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a cumpărat recent servicii de publicitate și informare pentru următorii 3 ani în valoare de peste 1,5 milioane de euro. Compania de stat, care are acum cele mai mici prețuri la energia electrică, vrea să-și facă o imagine mai bună și să atragă mai mulți clienți.
​Cel mai mare canal românesc de YouTube: Peste 50 milioane abonați pe LooLoo Kids, lider în Europa ​Cel mai mare canal românesc de YouTube: Peste 50 milioane abonați pe LooLoo Kids, lider în Europa
Cât de importanți sunt influencerii în comunicarea companiilor. Interviu cu Vik Khagram Meseria de influencer este una dintre cele mai dorite cariere astăzi. Jumătate dintre tineri americani visează la un asemenea „job”, iar în China există deja cursuri la universități prin care doritorii află ce înseamnă despre cum îți poți câștiga existența din activitatea în social media. Mai mult, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați a anuțat că va ține în perioada următoare o serie de cursuri de blogger, vlogger și influencer, dovadă că și în România fenomenul prinde rădăcini din ce în ce mai adânci.
Studiu: Dezinformarea pe populara aplicație TikTok a atins cote alarmante Dezinformarea pe TikTok a atins niveluri alarmante, mai ales că aplicația este din ce în ce mai mult folosită de adolescenți pentru a căuta informații, potrivit unui studiu publicat miercuri de compania NewsGuard, citat de AFP.
Site-ul G4Media.ro, ținta unui atac informatic masiv, fiind vizat inclusiv un articol despre dosarul de plagiat al lui Ciucă. Premierul cere verificări / Sesizare a Poliției către DIICOT
Site-ul G4Media a fost vizat de miercuri seară de un atac informatic de tip DDoS (Distributed Denial-of-Service), potrivit companiei Presslabs, care furnizează serviciul de găzduire.
TVR Cultural îşi reia emisia, după 10 ani Canalul cultural al Televiziunii Române, TVR Cultural, îşi va relua emisia, după 10 ani de întrerupere, după ce Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat marţi acordarea licenţei pentru difuzarea pe satelit şi în sistem digital terestru a acestui post de televiziune.
webPR: Află noutățile din lumea influencerilor - Participă la Influencer Marketing Conference 2022 Influencer marketingul nu este un concept nou, dar se bucură de noi transformări pe măsură ce domeniul devine din ce în ce mai profesionist. Studiile arată că, după ce a crescut cu peste 40% în 2021, piața de influenceri își va continua ascensiunea rapidă, ajungând la 15 miliarde $ până la sfârșitul anului, ca o consecință a apetenței brandurilor pentru aceste tipuri de parteneriate.
Nunta lui George Simion a pus România TV în topul audiențelor: cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus), potrivit Pagina de Media.
Răsturnare de situație: România va participa la Eurovision 2023 / Ce se întâmplă cu scandalul votului anulat în acest an Consiliul de Administrație al TVR a aprobat azi participarea la Eurovision 2023 şi iniţierea demersurilor necesare identificării unei firme elveţiene de avocatură pentru evaluarea litigiului cu EBU, potrivit unui comunicat al TVR.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...


Startup Cafe
Euractiv
Contributors
WebPR
Bloguri HotNews
citeste mai multe www.hotnews.ro/bloguri



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by